Ashkan021

:( دلـ نوشتهـ هآیـ مَنـ :(

تـــهـــنـــآییــ هآیـمـ

صفحه اصلي | عناوين مطالب | تماس با من | پروفايل | قالب وبلاگ



Ashkan021

اشکااااااان سلام!

مرسی که هسی . همیشه باشی.. شاد و تندرست  باشی توی همه مراحل زندگی موفق باشی....

این پست مخصوص توعه نمیدونم چی بگم خخخخ خب راستش خیلی دلم واسه آمازون دعواهامون تنگ شده هر چند ی مدت خیلی کمی اونجا  بودیم ولی خاطرات خوبی داشیم  وقتی ک فیلتر شده بود انقد اعصابم خراب بود ک نگو ووووو ولی خب تحمل  کردیم دیه

من جواب پیامتو دادم نمیدونم خوندی یا ن !؟ دیه چی بگم آهان مرسی ک همیشه میای  وبم و برای پستام   کامنت میذاری ...

خیییلی خوشحالم ک ارشد قبول شدی تبریک میگم امیدوارم طی کش پله های ترقی باشی ن ببخشید طی کننده ی پله های خونه ی تقی اینا باشی خب باشه ترش نکن طی کننده پله های پیشرفت و ترقی باشی

 

 

 

 

 من همیشه میام اینجا حتی اگه پست نزارم  پیامایی ک میاد رو میخونم  اگه خاصی اینجا پیام بزار برام من جواب  میدم 

 

همیشه شاد باشی و لبخند رو لبات  باشه :)))

مرسی ک فراموشم  نکردی فراموش نشدنی^_~

دیه نمیدونم چی بگم امممم در  پناه حق باشی

(شکلک گل)

چون با گوشیم نمیشد خوشکل بتایپم  و عکس و استیکر  بزارم  همین جوری قبول کن ههههه

 

 



نظرات شما عزیزان:

ashkan021
ساعت18:27---17 دی 1395

پاسخ:خودت گلی خیلی این روزا داغونم برام دعا کن :(


ashkan021
ساعت14:06---4 آذر 1395
اگه پیامم دوتا سه تا شد ببخشید- پیاممو وارد میکردم یه بار میزد ثبت شد یه بار دیه میزد ثبت نشد-الانم نمیدونم ثبت شد یا نشد خخ
اگه پیامام فرق میکنه بازم ببخشید چون دفه اول که نوشتم ثبت نشد دیه هر چی سعی کردم که دوباره مث دفه اول بنویسم نشدخخخ-موفق باشی-مراقب خودتو خوبیهات باش
پاسخ:اشکال نداره خودت خوبی .... امیدوارم خودت هم تو همه مراحل زندگی موفق باشی درس کار ایمان ....


ashkan021
ساعت14:02---4 آذر 1395
ممنونم سایانای عزیز و دوست داشتنی-خیلی لطف کردی
امیدوارم همه جای زندگیت پر از موفقیت و شادکامی باشه واست خانم خانما
پاسخ:ممنونــــــــ ^_^


ashkan021
ساعت13:55---4 آذر 1395
سلام مرسی سایانای عزیز و دوست داشتنی-متشکرم از لطفت خانم خانمامراقب خودت باشمنم آرزوی موفقیت میکنم برات هر جا که هستی شاد باشی و به آرزهات برسی متشکرم
پاسخ:خاهش میشه :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 19 آبان 1395برچسب:, ساعت 19:42 توسط سایانا