"

:( دلـ نوشتهـ هآیـ مَنـ :(

تـــهـــنـــآییــ هآیـمـ

صفحه اصلي | عناوين مطالب | تماس با من | پروفايل | قالب وبلاگ



"

طرف همچین   خودشو   میگیره انگار منه ...

:/:/

 

 

 

برام دعا کنین ی بیماری مزمن دارم آخه   هر کی رو میبینم فک می کنم آدمه :)))))))

 



نظرات شما عزیزان:

ashkan021
ساعت17:20---22 ارديبهشت 1395

سلام خانم خانما--من نیستم تو هیچ رومی متاسفانه --
تلگرام نداری؟؟تلگرام خیلی خوبه
نسخه ویندوزش هم هست خیلی کم حجمه هم چنل داره میتونی مطلب بخونی هم گروه داره
پاسخ:سلام به نظرت من نمیدونم تلگرام چیه://///¿¿¿ آمازون درس شده ژامک سراغت میگرفت البته من نرفتم خیلی وقتس حوصله به مدیرش نمیرسه :/ سیستم من سوخته دیگه خیلی وقت میشه با وبم کاتم الان با گوشی سر زدم گفته بودی خرداد تولدته نمیدونم تاریخش کیه ولی خب تولدت مبارک :))) امروز 5 خردادس امیدوارم دیر نشده باشه اگرم ک نرسیده جلو جلو مبارک هوووووو دست سوت جیغ



ashkan021
ساعت19:57---6 ارديبهشت 1395
Valaa
سلام خوبی ؟ میگم اگه رومی عضوی ک باحاله ادرسشو بگو بیام حوصلم سر میره خب :/ چن جا رفتم خوشم نیومده عضو نشدم


بهزاد
ساعت14:47---6 ارديبهشت 1395
خدا شفات بده

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 6 ارديبهشت 1395برچسب:, ساعت 11:56 توسط سایانا