دردِدل

:( دلـ نوشتهـ هآیـ مَنـ :(

تـــهـــنـــآییــ هآیـمـ

صفحه اصلي | عناوين مطالب | تماس با من | پروفايل | قالب وبلاگ



دردِدل

من یه تنهای خستم

عابری بی سرزمینم

من تو این سنم

ولی خیلی پیرم

به ته خط رسیدم

هرجا میرم غریبم

تو کلاس درس شاگرد اولم

تو کلاس زندگی شاگرد تنبلم

من یه تنهام

هزار بار زمین خوردم

بازم روپام

هرجور دردی رو تحمل کردم

تو هر درد و مشکلی تامل کردم

آره این حرفا درددله

گفتن حرفای ساده مشکله

پر از زخمم زندونیم اسیرم

پر از بغضم دارم میمیرم

بوی بی کسی میده

نوشته های غمگینم

کی میدونه پاییزه بهارم

دل سپردم به سنگ روزگارم

به رخ کشیده بی کسی هامو

نقشهای فنجون فالم

داغونم و خرابه حالم

شدم تعبیر یه کابوس خسته

شبیه دلهره بغضی شکسته

میون راه خوردم به بن بست

همه درها روبه روم بستست

آرام..." شاعر: خودم سرودم "...آرام



نظرات شما عزیزان:

ashkan021
ساعت2:28---2 آبان 1395

راسی سایانا اگه تو چت رومی تلگرامی گروهی چیزی هستی بگو منم بیام اگه خواستی..هر چند دیگه فازه چت روم از سرم پرید.. خیلی وقته چت نکردمو این حرفامن رفتم بازم میام چند روز دیه واسه نمایش پیامم ..خخخ..الان باید دست به سینه منتظر بمونم تا مدیریت سرکار خانم سایانا پیام بنده رو تایید بفرمایند ..خخ..فعلا خدافظ
آخ آخ این سری دیگه کد امنیتی خیلی سخته دارم میبینم پایین بزار این متنی که نوشتمو کپی کنم پاک نشه که دوباره ننویسم..سایانا خواهشاً کد امنیتی رو ساده تر کن اگه میتونی..
پاسخ:سلااااااام ن نمیرم نت زیاد این جا هم دیه نمیام ک پست بزارم فقط میام سر میزنم ک ببین آقای یا معرفت پیام گزاشتن یا نه خیلی با معرفتی واقعا هم تو هم المیرا با الی هنوز در ارتباطم   :))) تو هم اون روزا میومیدی اینجا خوب بود ولی چند وخ نبود فک کردم فراموش کردیییئ با آمدنت تو وبم باز وبم روووووو چرآ خونی کردی ن گاو ن گوسفندی هیچی فایده نداره قربون کنم خخخخخ کد امنیتی دسه من نیس خوده سایت میده کد رو وگرنه حتما درسش میکردم منتظرتممممم بازم   بیا زود ب زود بیاااااااااا من جایی عضو نیسم اگه تو عضوی بگو منم بیام خدا به همراتتت:))))



ashkan021
ساعت2:21---2 آبان 1395
سلام خانم خانما-شطولی؟؟شاعرم که شدی باریکلا..شعرت عالی بید ذخیره کردم اینور اونور پخش کنم بگم خودم سرودم خخ راضی باشیا..شوخی میکنم..اومدم سر بزنم به وب خوشگلت..راستی این چند وقته نیومدم واسه این بود آدرسو گم کرده بودم امشب یادم اومد که تو گوگل همه چی پیدا میشه شاید همینطوری وبلاگتو سرچ کنم پیدا میشه که پیدا شد..خخ..دم گوگل گرم واقعاً ..موتور جستجو که چه عرض کنم همه جا هست.. موفق باشی..راسی من درسم تموم شد..ارشد هم امسال قبول شدم..ایشالا تو هم همینطور ..همیشه سالم باشی و موفق..این پایین ایموجی میزارم کار نمیکنه به جز گل..خخ..الان باید منتظر بمونم ببینم این کدی که پایین هست رو پر کنم تایید میکنه یا نه..خواهشاً کد امنیتی رو آسون تر کن..والا مایکروسافت کد امنیتی ش انقد سخت نیست خخخ..مراقب خودت باش
پاسخ:خیلیییییی خوشحال شدممممم ک پیام دادی و خوشحال تر ک ارشد قبول شدی:))) موفق باشی من درس ول کردم میرم سرکار :((( من همیشه میام وبم ببینم خبرت هست یا ن دیه زیاد نمیام نت الان دیدم پیام دادی ذوق مرگ شدم الکی خخخخ امیدوارم هرجا هسی حالت خوب باشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:سروده های غمگین&نوشته های من&متن ادبی&شعر احساسی و عاشقانه, ساعت 11:6 توسط سایانا