بماند

:( دلـ نوشتهـ هآیـ مَنـ :(

تـــهـــنـــآییــ هآیـمـ

صفحه اصلي | عناوين مطالب | تماس با من | پروفايل | قالب وبلاگ



بماند

داره گرد پیری رو موهام میشینه // میگن که آخر عاشقی همینه آخ مگه درد دوری یه روزه دو روزه // پدر عاشقی بسوزه آی بسوزه بیا تا نمردم ببینمت دوباره // آخه این جدایی تا کی ادامه داره بیا تا نمردم ازت نفس بگیرم من میخوام حقممو از زندگی پس بگیرم // من میخوام حقممو از جوونی پس بگیرم منو و بی وفایی نمیگم بماند // غم بینوایی نمیگم بماند میپرسی کجایی نمیگم بماند // بگم از جدایی نمیگم بماند اگه برنگردی عزیزم عزیزم // بگو من چه خاکی تو سرم بریزم اگه برنگردی به خدا میمرم // ساکمو میبندم از این خونه میرم من و آرومم کن بگو دوره راهت //بگو برمیگردی فدای نگاهت منو آرومم کن که گریه م بند بیاد // روی لبهای من یه خورده لبخند بیاد منو و بی وفایی نمیگم بماند // غم بینوایی نمیگم بماند میپرسی کجایی نمیگم بماند // بگم از جدایی نمیگم بماند

نظرات شما عزیزان:

علیرضا
ساعت18:40---24 مرداد 1392
همیشه آدم نباید فقط شرایط خودشو ببینه

شاید طرف مقابل هم شرایطش مثل تو یا بدتر باشه

همه آدما که مثل هم نیستند


علیرضا
ساعت18:39---24 مرداد 1392
مطلب گذاشتن تو وبلاگ هم دل و دماغ میخواد
من فقط دماغ سوخته و دل شکسته دارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:, ساعت 23:25 توسط سایانا