برو برو

:( دلـ نوشتهـ هآیـ مَنـ :(

تـــهـــنـــآییــ هآیـمـ

صفحه اصلي | عناوين مطالب | تماس با من | پروفايل | قالب وبلاگ



برو برو

برو برو دیگه نمیخوام من تورو ببینم... برو برو دیگه نمیخوام دستاتو بگیرم ... برو برو هرچی بود بینه ما تمومه ... برو برو دیگه نمیخوام من به پات بشینم ... فرقی نمیکنه برام تو پیش من باشی ... یا از من بدت بیاد بری ازم جداشی ... من تموم خاطراتو دیگه گذاشتم کنار ... دیگه مهم نیستی واسم برو دست از سرم بردار... اینو میدونم که تو یه روز بازم میای ... میخوای با من باشی تو من دلم نمی خواد ... چطور تونستی تو با من وقتی ما بودیم باهم... دل منو بشکونی عشقمونو زدی به هم... برو برو ... «متن آهنگی از نیما»

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, ساعت 12:40 توسط سایانا