تقدیم به همه اونایی که بهشون وصیت کردم اگه مردم به جایی غصه خوردن این آهنگ رو گوش بدن ...دیوار...

:( دلـ نوشتهـ هآیـ مَنـ :(

تـــهـــنـــآییــ هآیـمـ

صفحه اصلي | عناوين مطالب | تماس با من | پروفايل | قالب وبلاگ



تقدیم به همه اونایی که بهشون وصیت کردم اگه مردم به جایی غصه خوردن این آهنگ رو گوش بدن ...دیوار...

اگه من عاشق دیوار بودم ترک میخوردو یک پنجره میشد....................اگه غمه چشامو آینه میدید دلش درگیره این منظره میشد....................اگه تنهایمو به شب میگفتم همه شهرو برام بیدار میکرد....................اگه با کوه درددل میکردم صدامو لااقل تکرار میکرد.....................نشون میدی به من بی اعتنایی تو رو میخوام ولی به چه بهایی........................شاید با مهربونی زیادم خودمو اشتباه توضیح دادم.........................منم اون که میونه شبه تیره نتونست هیچ کیرو دیدن بگیره...........................همون که با نگاهش به تو فهموند میشه مغرور بود اما نرنجوند.......................... رنجایی که گریم بی صداشه فراموش کردنم آسون نباشه.....................از این تقدیر میلرزه وجودم من امتحانمو پس داده بودم....................♥اگه من عاشق دیوار بودم...♥

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, ساعت 1:21 توسط سایانا