رابطه

:( دلـ نوشتهـ هآیـ مَنـ :(

تـــهـــنـــآییــ هآیـمـ

صفحه اصلي | عناوين مطالب | تماس با من | پروفايل | قالب وبلاگ



رابطه

اگــــه یه رابطــــــه رو..

به وقتش تــــــموم نکنی و هی دندون رو جگر بذاری و همـــــش یک طرفه ... !!

 اشتباه ها و کم محلی های طرفت رو تحــــــــمل کنی ...

بزرگتــــــــرین خــــــیانت رو به خــــــودت و عــــمرت کردی !!

همیشه که جوون نیستی وقتی چیـــــزایی که ناراحتــــــــت میکنه رو

چنــــد بار تذکر دادی و باز طـــــرفت کار خـــودش رو کــــــرد ..

یعنی اون رابـــــطه بایـــد تموم شه !!

یعنی تــــــو براش ارزش نــداری که بخواد بهت بــــها بـــده !!

هر چی صبر کنـــــی .. هیچی درست که نمیـــــشه هیــــــچ

این اعصــــاب و غـــرورتـــــــه که هر روز خــــــــرد تر میشه .. !!

اگه کسی یکی رو دوســـــت داشته باشه همه کـــــــاری براش میکنه ..

نشــــــد و نمیشـــــه و ..

دستم بند بود و بعدا ...

و این حــــــــــرف ها هــــــــمش .. بـــــــــــهونه است !!

باور نکـــــــــــــــن ..


نظرات شما عزیزان:

رزا
ساعت14:30---23 دی 1394
خوشحال میشم به وب منم سر بزنین
پاسخ:چشمممممم


asali
ساعت1:33---23 دی 1394
✔✔ جماعت ما مینالـטּ
از ڪمبود دختر پاڪ ♀
❪ داداش❫
⸩ قبل از اینڪه
دنبال فاطمه باشے ↓↓
❤❤ خودت علے باش
khoshhal misham be manam sar bezani
پاسخ:حتما سر میزنم


سعید
ساعت23:52---22 دی 1394
سلام عزیزم.خوبی؟جهت اطلاع عرض میکنم.تنها فاصله بین ما وخدا (من) است.من من ومنیت انسان رو از او و همه اونهایکه دوستشان داریم وبهشان نیازمندیم دور میکند. در پروفال مدیریتت کلمه من زیاد داره. ولی باز هم ادعا داری راه رسیدن بخدای...
کمی رو کلمات حساس ودقیق باش تا .........
برات آرزوی موفقیت دارم.ازصمیم قلب
saeed
پاسخ:ممنون از نظرتون


علیرضا
ساعت21:44---19 دی 1394
سلام وبلاگت عالیه و آرزو میکنم که موفق باشی
پاسخ:ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 22 شهريور 1389برچسب:, ساعت 22:14 توسط سایانا